Nieodpłatna rehabilitacja pocovidowa - od sierpnia do grudnia 2021 w Cornelus Clinic.

Jeśli:

- przechorowałeś Covid-19

- odczuwasz objawy oddechowe, męczliwość, zadyszkę

- masz min. 18 lat, mieszkasz na terenie woj. Mazowieckiego

zapraszamy na nieodpłatną rehabilitację w Cornelus Clinic,

finansowaną ze środków Samorządu Wojewódzwa Mazowieckiego.

Nawet 6 tygodni fizjoterapii - zapraszamy! Zgłoszenia na wizyty kwalifikacyjne już trwają, tel. 728 200 175.

Rehabilitacja long-covid: o programie

Zarząd Województwa Mazowieckiego 5 lipca 2021 r. podjął uchwałę nr 1040/241/21 w sprawie rozstrzygnięcia konkursu ofert na realizatorów „Programu polityki zdrowotnej w zakresie fizjoterapii u pacjentów z powikłaniami po przebytym zachorowaniu na COVID-19” na 2021 r. Cornelus Clinic jest jednym z realizatorów programu.

Do programu mogą być zakwalifikowane osoby dorosłe, mieszkające na terenie województwa mazowieckiego, które złożą pisemne oświadczenie, że nie są obecnie uczestnikami innego programu o podobnym charakterze finansowanym ze środków publicznych oraz nie korzystają aktualnie ze świadczeń NFZ przewidzianych w programie.

rehabilitacja long-covid: dla kogo?

Jeżeli po przechorowaniu Covid-19 utrzymują się objawy takie jak: kłopoty z oddychaniem, dusznośc wysiłkowa, obniżona tolerancja wysiłkowa (męczliwość) - jest to wskazaniem do podjęcia rehabilitacji.

Wymagania wobec osób aplikujących:

• osoba aplikująca do programu przebyła COVID-19 – warunek potwierdzony testem genetycznym metodą RT-PCR lub potwierdzony zaświadczeniem od lekarza
  • u osoby aplikującej do programu występuje przedłużający się objawowy COVID-19 - dolegliwości i objawy trwające od 4 do 12 tygodni lub zespół post-COVID-19 – dolegliwości i objawy, które trwają dłużej niż 12 tygodni oraz nie wynikają z innego rozpoznania.

Program finansowany ze środków Województwa Mazowieckiego dotyczy osób, które:

Rehabilitacja warszawa bielany i bemowo- zakres:

W Programie możliwa jest rehabilitacja ambulatoryjna (w gabinecie) oraz domowa. W ramach rehabilitacji, diagnostyka i terapia ukierunkowane będą na poprawę w zakresie:

• tolerancji wysiłku fizycznego,
  • natężenia występowania duszności,
  • natężenia występowania przewlekłego zmęczenia,
  • natężenia występowania lęku / zaburzeń nastroju,
  • sprawności fizycznej,
  • wiedzy w zakresie samodzielnego radzenia sobie z uciążliwymi powikłaniami związanymi z przebyciem COVID-19.

rehabilitacja pocovidowa w warszawie - zgłoszenia na bielanach i bemowie

Zgłoszenia telefoniczne: 728 200 175. Zapraszamy!