Ból kręgosłupa - przewodnik po leczeniu. Co może lekarz neurolog, lekarz ortopeda i fizjoterapeuta.

Poznaj sposoby leczenia! Dowiedz się:

- czy ból pleców to sprawa dla ortopedy czy neurologa?

- jakie badania obrazowe zlecone przez lekarza mogą pomóc w diagnozie?

- jak działa rehabilitacja, a kiedy nie obejdzie się bez lekarza chirurga?

Przeczytaj i pozbądź się problemu!

Ból pleców podczas treningów na siłowni - cz.2: Technika ruchu, stabilizacja tułowia, staw biodrowy.

Ból pleców podczas treningów na siłowni - cz.1: Asymetria tułowia, skolioza, rehabilitacja.

Projekt: ocena przedszkolaków pod kątem wad postawy

Badanie wad postawy u dzieci - ortopedia, neurologia, rehabilitacja Bielany, Żoliborz.

Cornelus Clinic bada wady postawy!

Nasza akcja skierowana jest do dzieci z przedszkoli Bielan i Żoliborza.

Prosimy kliknąć po więcej szczegółów.

Trening a dyskopatia

Nie każdy rodzaj treningu jest wskazany przy ostrym bólu kręgosłupa!

Trenujesz, prowadzisz zdrowy styl życia? Wspaniale! Jeśli jednak dopadł Cię ostry ból kręgosłupa, nie wszystkie ćwiczenia są wskazane. Dowiedz się, których unikać, a które mogą pomóc w szybszym powrocie do formy.

Korekcja wad postawy: łopatka skrzydłowata, hiperlordoza, przesunięcie miednicy.

Jak dbać o kręgosłup na co dzień? Biurowa rehabilitacja.

Krzesło to częsta przyczyna bólu pleców. Rehabilitację kręgosłupa możesz wykonać w gabinecie na Bielanach, ale możesz też ćwiczyć kręgosłup samodzielnie!

Siedzenie może być torturą dla Twojego kręgosłupa... Na szczęście możesz zmniejszyć ryzyko bólu.

Oto ćwiczenia, które w 2 minuty wykonasz wszędzie - nawet w biurze!

Read More 0 Comments

Ostry ból kręgosłupa? Oto ZŁOTA ZASADA POSTĘPOWANIA w przypadku DYSKOPATII. Twój rehabilitant miał rację...

Rehabilitacja warszawa poleca: zasady leczenia dyskopatii.

Przedstawiam pogląd amerykańskich towarzystw medycznych na jeden z bardziej rozpowszechnionych mitów dotyczących leczenia kręgosłupa.

Read More 0 Comments

Ból kręgosłupa - co robić?

Zdjęcie przedstawiające budowę anatomiczną kręgosłupa i różnice w budowie kręgów w odcinku szyjnym, piersiowym, lędźwiowym.

Zamieszczam darmowy, interaktywny poradnik - narzędzie, dzięki któremu poznasz swojego wroga. Pożegnaj ból pleców!

Read More 4 Comments

Cornelus Clinic - REHABILITACJA, ORTOPEDIA, NEUROLOGIA - WARSZAWA ŻOLIBORZ / BIELANY ul. Kochanowskiego 10 A